Autor Wiadomość
KUBA
PostWysłany: Nie 16:09, 08 Lip 2007    Temat postu:

Tyle co mialem onim pisac a tu ty juz o tym aucie napisales no świetny opis 250km/h to nie jest ogromna szybkość ale to jest wystarczająco jak dla tego autka
Egzeqtor
PostWysłany: Nie 16:07, 08 Lip 2007    Temat postu: Audi RS6

Audi RS6

Mocarz - tak jednym słowem można określić ten samochód. Potężny silnik i napęd na cztery koła - Panie i Panowie mam zaszczyt przedstawić Audi RS6.

Samochody luksusowe coraz częściej posiadają silniki o ogromnych mocach. Doskonałym tego przykładem jest Audi RS6 o mocy 450 KM. Jest to najmocniejszy model koncernu, powstał w wyniku współpracy z firmą quattro GmbH. Dzięki tej współpracy możliwe są osiągi samochodu typowo sportowego.

Co zachwyca w tym silniku? Duża moc i moment dostępny w szerokim zakresie obrotów. Maksymalny moment jest osiągany w przedziale obrotów od 1950 aż do 5600 /min i wynosi 560 Nm. Tak równomierny przebieg momentu ma szalenie ważne znaczenie, pozwala na większą kulturę pracy. Moc 450 KM (331 kW) jest osiągana w przedziale pomiędzy 5700 a 6400 obr./min. Ta 4,2 litrowa, 8 cylindrowa jednostka została wyposażona w dwie turbosprężarki (biturbo). Dzięki stałemu napędowi na 4 koła i skrzyni biegów Tiptronic (automat) możliwe jest osiągnięcie przyspieszenia do 100 km/h w 4,9s, a do 200 km/h w 18 sekund. Nie przejmuj się, gdy kupisz ten samochód nie będziesz musiał korzystać z usług automatu. Do zmiany biegów mogą służyć przełączniki przy kierownicy - sekwencja. Co może dziwić to elektroniczne ograniczenie prędkości maksymalnej do 250 km/h.

Aby zapewnić maksymalne bezpieczeństwo i pewność użytkownikom zastosowano układ kontroli dynamiki jazdy (DRC - Dynamic Ride Control). Przeciwdziała on niepożądanym przechyłom nadwozia zarówno przy wchodzeniu w zakręty i przyspieszaniu/hamowaniu. W dużym uproszczeniu działa to tak, że odpowiednie amortyzatory są połączone ze sobą za pomocą specjalnego zaworu, ściśle ze sobą współpracując. W parze z mocnym silnikiem idą mocne hamulce. przednia i tylna oś jak można było się spodziewać wyposażone są w wydajne wentylowane tarcze hamulcowe - przednie posiadają średnicę 365 mm, tylne mają średnicę 335 mm. Odpowiedni "ścisk" klocków zapewniają 8-tłoczkowe zaciski z przodu i 1-tłoczkowe z tyłu. Oczywiście do seryjnego wyposażenia należy system ABS.

Wnętrze samochodu jak to w limuzynie jest pełne luksusu, który niemiłosiernie przypomina o cenie samochodu. Ciekawe ilu naszych rodaków będzie miało taki samochód? Niestety pewnie niewielu.

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group