Autor Wiadomość
KUBA
PostWysłany: Pon 12:17, 09 Lip 2007    Temat postu:

Te 425km to oznacza niezla dynamike samochodu Szkoda ze ma V8 a nie ze V10 i jakieś 550km ale bardzo ladny samochod mogłeś jeszcze napisać jego maxymalną prędkosć
Egzeqtor
PostWysłany: Pon 12:10, 09 Lip 2007    Temat postu: Aston Martin Vantage V8 Prodrive

Aston Martin Vantage V8 Prodrive
Większość kojarzy Prodrive z marką Subaru. I słusznie, bo w chwili obecnej jest to najważniejszy producentów rajdowych aut grupy N, obsługujący 220 teamów na całym świecie. Tym razem specjaliści z Banbury postanowili dodać więcej sportowego charakteru do najładniejszego Astona wszechczasów, jak niektórzy zdążyli już „ochrzcić” model V8 Vantage.


Zestaw Prodrive składa się z czterech głównych elementów: pakietu podnoszącego moc silnika, regulowanego sportowego zawieszenia, unikalnych obręczy kół i dyskretnego pakietu aerodynamicznego. Brzmiąca jak lecący nisko Spitfire jednostka napędowa V8 modelu Vantage o pojemności 4,3 litra seryjnie dysponuje mocą 380 KM. Remaping silnika, zwiększył tę wartość do 425 KM. Jednocześnie maksymalny moment obrotowy wzrósł z 410 do 440 Nm.
We współpracy z firmami Eibach i Bilstein, Prodrive opracował nowe regulowane w dwóch pozycjach sportowe zawieszenie. Za pomocą przycisku na desce rozdzielczej, kierowca może w każdej chwili zmienić jego charakterystykę i siłę tłumienia. Dostępna jest opcja „komfort” i „sport”, przy czym ta pierwsza ma z komfortem niewiele wspólnego. Wybierając sportowe nastawy, odczujemy jeszcze większe różnice.
Obserwator przejeżdżającego Astona Martina Vantage może natomiast usłyszeć, czy kierowca aktywował otwarcie zaworów w sportowym układzie wydechowym. Dźwięk jaki wtedy wydobywa się z dwóch końcówek układu wydechowego zasługuje co najmniej na Oskara i pierwsze miejsce na listach przebojów dźwięków wydawanych przez układy wydechowe obecnie produkowanych samochodów. To trzeba usłyszeć!
Seksowna, niemal wulgarna sylwetka modelu Vantage została dopracowana w tunelu aerodynamicznym, należącym do Prodrive’u. Na spód przedniego zderzaka dodano wykonany z karbonu delikatny spoiler, który znajdziemy również na klapie bagażnika. Dopełnieniem sportowego image Astona, są wyprodukowane w Japonii 19-to calowe obręcze z logo Prodrive, wykonane ze stopów magnezu i kosztujące tyle, ile dobrze wyposażony Fiat Panda! Za 30 Fiatów Panda mamy cały samochód.



Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group